سفارش تبلیغ
صبا ویژن



معلم آزاری - از ...






درباره نویسنده
معلم آزاری - از ...
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
معلم آزاری - از ...

آمار بازدید
بازدید کل :19724
بازدید امروز : 1
 RSS 

 

·   برای معلم ها آگهی ترحیم، قصابی و ... چاپ کنید. (ترجیحاً آگهی هایی چاپ کنید که نیاز به شماره داشته یاشد و شماره ی خود معلم را در آن درج کنید)

·   سر کلاس به طور مخفیانه از معّلم ها یا مدیر عکس بگیربد و برایشان کلیپ درست کنید. (دیگر لازم نمی بینیم که تأکید کنیم آن را در بین بچه ها پخش کنید)

·   به معلم ها زنگ بزنید و کاری کنید که از کوره در بروند، آن وقت صدایشان را ضبط کنید و در مدرسه پخش کنید. (این قسمت را می توان با شماره ی 1 تلفیق کرد، یعنی می شود در راستای آگهی که داده اید هی مزاحم شوید)

·   موبایل معلم ها را روی 110 دایورت کنید (دیگه این هنر خودتان است که چگونه موبایل را کش بروید)

·   پریز برق را باز کنیدو یک سیم در داخل آن یگذارید تا اتصال کوتاه بر قرار شود و فیوز بپرد، سپس پریز را در همان حالتی که سیم در داخل آن است ببندید.(سیم باید کلفت باشد تا بتواند قدرت جربان 220 ولت را تحمل کند، در ضمن نکات ایمنی را رعایت کنید)

·   لیستی از مواد ترقه زای مایع تهیه کنید و بر روی زمین کلاس بریزید تا هنگامی که معلم از روی آن رد می شود تولید صدا کند.

·        با خود مواد بد بو به مدرسه ببرید و در زیر میز معلم ها جا سازی کنیدشان.

·   در چهارشنبه بازار روزنامه خراسان، آگهی وسایل خانه یا سگ با نژاد اصل رابا شماره ی معّلم بدهید.

·   چوب پنبه را بجوشانید و از آب آن برای تهیه ی چای برای معّلم ها استفاده کنید (چوب پنبه نفاخ است) البته از دیگر مواد بی بو و بی مزه که چنین خاصیتی دارند نیز می شود استفاده کرد و در راستای همین کار ورقه ای بر سر توالت معلمین نصب کنید که هر کس جلوی اسم خود باید به ازای هر بار رفتن به توالت یک ضربدر بزند و در بالای آن ذکر کنید مربوط می شود به پروژه ی آمار با مضمون این که معلمان کدام رشته بیش تر به توالت می روند! (معلمان حتی اگر پرش هم نکنند، کفرشان که در می آید)

·   می توانید در قفل در مدرسه با کلاس یا سرنگ کمی مخلوط چسب چوب +خرده چوب بریزید تا نتوان در را باز کرد.(باید دقت داشت این کار را باید در آخرین لحظه ای که در مدرسه می بندند انجام گیرد که فرصت کافی برای خشک شدن داشته باشد)

 



نویسنده » از ... . ساعت 8:55 صبح روز شنبه 87 تیر 1